trött..



Hej goddag god eftermiddag, vad fan ni vill! Jag vill iaf sova och med det vet vi ju alla vad det menas ;) höhö. Nej usch förlåt det var inte alls så jag menade. Eller kanske som min mamma som tycker att mina smilegubbar ser ut som penisar? Haha!

Idag var det först skola som gällde, var skit trött så det tog typ en halvtimme för mig att komma upp imorse och då hade jag ändå sovit länge, typ 8 timmar vilket faktiskt ska vara bra!!

Skolan var dryg som vanligt, upp och ner för alla j***a trappor och fram och tillbaka. Sen efter skolan till... nej kan inte ens skriva ut i bloggen var jag var, men där fanns en Statoil iaf. Sen till Malmö och lämna en mobil till en polare som jag lånat. Alltså mobilen inte polaren :P

och nu sitter jag här och undrar vad fan jag ska göra ikväll? Är ensam hemma, någon som vill komma förbi och säga hej? Kanske typ sova här och kolla på desperata hemmafruar med lilla mig, en Ben&Jerrys och en kopp te? hihi det låter väl mysigt?

Nu ska jag iväg och handla med mamsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0